Audyty SEO

Co to jest audyt SEO

Wysoka pozycja strony internetowej w wyszukiwarce ma bardzo duże znaczenie dla czerpanych z niej zysków. Im wyższe miejsce na liście wyników, tym dotarcie do szerszego grona klientów jest łatwiejsze. Aby przygotować stronę do jej optymalizacji oraz pozycjonowania przeprowadza się audyt SEO.

Audyt SEO ma formę raportu, który przygotowywany jest na bazie analizy wielu czynników dotyczących danej strony internetowej. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jakie są najważniejsze atuty strony, a które jej elementy wymagają jeszcze dopracowania, aby mogła stać się lepiej widoczna w wyszukiwarce.

Dzięki audytowi SEO dowiesz się czy Twoja strona jest przyjazna wyszukiwarkom, czy znajdują się na niej jakieś kluczowe błędy, które należy usunąć, aby uzyskać optymalny zwrot z inwestycji w pozycjonowanie, czy jest ona łatwo dostępna dla użytkowników i czy odpowiada standardom sieciowym W3C (World Wide Web Consortium) – to oznacza, że będzie ona prawidłowo wyświetlała się w przeglądarkach internetowych.

Również możliwa jest analiza konkurencji – na tej podstawie można dopasować takie działania promocyjne, które dadzą najlepsze rezultaty i pozwolą na przegonienie stron innych firm działających w Twojej branży.

 

Korzyści związane z audytem SEO:

  • jeszcze lepsza pozycja w wyszukiwarce internetowej oraz możliwość jej łatwiejszego utrzymania
  • poprawa ruchu pochodzącego z wyszukiwarki na stronie internetowej
  • ulepszenie działania strony i wyeliminowanie błędów uniemożliwiających skuteczne pozycjonowanie
  • jeszcze szybsze ładowanie się strony poprzez zoptymalizowanie jej działania
  • poprawa nawigacji oraz czytelności strony internetowej, dlatego też jest ona bardziej przyjazna dla użytkowników
  • łatwiejsze dobranie odpowiednich słów kluczowych oraz określenie, które z nich będą najbardziej skuteczne w promocji

 

Oferta

W naszej firmie SEOINVEST przeprowadzamy kompleksowe audyty SEO stron internetowych – mamy w tym wieloletnie doświadczenie i wiemy, jak dokładnie zbadać każdą witrynę WWW. W audycie wskażemy mocne i słabe strony Twojego serwisu oraz wskażemy na rozwiązanie ewentualnych problemów.

 

Tworzone przez nas audyty poruszają między innymi następujące kwestie:

Analiza techniczna:

  • Czy serwis posiada plik robots.txt
  • Czy serwis posiada plik sitemap.xml
  • Czy serwis lub jego elementy występują pod różnymi adresami

Optymalizacja kodu strony:

  • Czy serwis posiada poprawny kod HTML
  • Czy strona szybko się wczytuje
  • Czy w serwisie prawidłowo użyto nagłówków H1-H6
  • Czy w serwisie znajdują się puste znaczniki ALT
  • Czy zawartość tagów <title> powtarza się na różnych podstronach

Adresy URL i linkowanie:

  • Czy serwis posiada przyjazne adresy URL
  • Czy adresy URL zawierają identyfikatory sesji
  • Czy w serwisie występują linki powodujące powielanie treści

Treść strony:

  • Czy serwis posiada na stronie głównej wartościową treść dla użytkowników i wyszukiwarek
  • Czy w serwisie są unikalne treści

Linkowanie zewnętrzne:

  • Liczba linków prowadzących do strony
  • Jakość linków prowadzących do strony
  • Profil linków

 

Po przeprowadzonym przez naszych ekspertów audycie SEO otrzymasz obszerny raport zawierający zebrane przez nas dane – w przypadku konieczności dokonania zmian na stronie internetowej, jesteśmy również gotowi do przeprowadzenia wszystkich czynności skoncentrowanych na jej ulepszeniu, aby w konsekwencji jej pozycja w wyszukiwarce mogła być jak najwyższa.